Firemní dárek

-
Zbývá 76 ks
-
Zbývá 4 ks
-
Zbývá více než 100 ks
-
Zbývá 73 ks
-
Skladem 29 ks
-
Zbývá více než 100 ks
-
Zbývá 63 ks
-
Skladem 38 ks
-
Zbývá 48 ks
-
Zbývá 40 ks
-
Skladem více než 100 ks
Víno jako firemní dárek
Zastupujete firmu a potřebujete dárek jako reklamní předmět pro své obchodní partnery? Na fakturu Vám napíšeme Fakturujeme Vám tiché víno (s logem firmy). Díky této formulaci se z pohledu zákona jedná o daňově uznatelný náklad s odpočtem DPH. Cena lahve a její dárkové úpravy (krabičky, tašky) by neměla přesáhnout 500 Kč. Pokud potřebujete víno jako firemní dárek, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme s výběrem i administrativou. Už máte vybráno? Napište nám do poznámky, co potřebujete napsat na fakturu a zbytek už nechte na nás.
Rádi pro Vás také zajistíme dárkové balení a distribuci vín.
Víno pro šéfa, klienta i zaměstnance
Síla pochvaly a ocenění
Většina lidí ve vašem okolí touží po pochvale a ocenění. Zákazníci a zaměstnanci nejsou výjimkou. Výzkumy ukazují, že uznání v podobě zaměstnaneckých dárků může být pro dlouhodobý úspěch vaší společnosti zásadní: 69 % zaměstnanců tvrdí, že by pracovali tvrději, kdyby jejich úsilí bylo oceněno. Manažeři z většiny workshopů a školení odcházejí s tím, že by měli zaměstnance víc oceňovat a chválit. Pokud se pozitivní zpětné vazby za vydařený výkon zaměstnanci dlouhodobě nedostává, přestávají být hlavní motivací peníze.
Ale jak vybrat ten správný dárek jako poděkování? My říkáme, že víno je dárek jako víno! Darování vína je sofistikovaný a profesionální způsob, jak vyjádřit uznání ve firemním prostředí. Možná je to ten nejlepší dárek, který můžete dát.
6 důvodů, proč je víno dárek jako víno
1. Víno potěší téměř každého
Pokud se podíváme na počet domácností, které si tichá vína kupují, mluvíme o zhruba 70 % českých domácností, tzn. o více než 3 milionech domácností. Průměrná domácnost v roce 2021 nakoupila víno jednou za 3 týdny a více než 2 lahve na jeden nákup. To už je spousta lidí, kteří ocení láhev dobrého vína. Je pravděpodobné, že s někdo z této množiny je Váš zákazník nebo ho dokonce zaměstnáváte.
2. Udělejte z vína téma své příští firemní akce
Samotné dárky jsou skvělým způsobem, jak vyjádřit uznání svým zaměstnancům. Ještě lepší je firemní akce s dárky. A nejlepší firemní akce s dárky je ochutnávka vín :-)
Degustace vín je oblíbenou součástí firemních akcí, protože nic neprolomí ledy tak jako pár doušků Ryzlinků. Ale kromě dobrých vín vaši zaměstnanci jistě ocení možnost dozvědět se zajímavosti z vinařského světa, informace o svých oblíbených vínech nebo objevit nová.
Zaměstnanci nebo Vaši klienti odejdou z Vaší degustace vína plní nových informací, třeba jak vybrat tu nejlepší sklenici na víno, nebo jak párovat vína s pokrmy.
3. Víno je sofistikovaný způsob, jak poděkovat
Budování vztahů s klienty jsou je velmi důležité. Jak ale vyjádřit vděčnost svým klientům (nebo zaujmout ty budoucí) způsobem, který ocení? Víno!
Láhev kvalitního vína potěší a ukáže, že máte vkus. Dárkové koše jsou krásné, ale ne každý jí všechno, co v koši dostane. Aby koš vypadal reprezentativně, je potřeba do něj dát hodně potravin, a to už není úplně levné. Vstupenkami na sportovní nebo kulturní akce se nemusíte trefit do zájmů Vašeho klienta.
4. Flexibilita výběru
Málokterý jiný darek můžete přizpůsobit osobě, kterou chcete obdarovat. Víno můžete vybírat podle barvy - bílé, růžové nebo červené. Má Vaše klientka ráda bublinky? Můžete jí dát sekt, Prosecco, Lambrusco, Cavu, Crémant nebo dokonce šampaňské. Víte, že Váš kolega preferuje fortifikovaná vína? Můžete ho obdarovat Portským nebo Marsalou.
Darovat víno Vám dává možnost přizpůsobit firemní dárky vkusu jednotlivých zaměstnanců nebo zákazníků. Poznejte své zákazníky, nenápadně zjišťujte jejich preference ohledně vína a poté jim můžete poslat lahev vína přímo pro ně.
5. Víno je zábavné
Víno spojuje lidi. To je důvod, proč lidé pijí tento nápoj po tisíce let. Víno má tolik podob, tolik různých chuťových profilů, že snad každý si najde nějaké své oblíbené víno. Degustace vín patří mezi oblíbené akce, při kterých se lidé dozví i něco nového zábavnou formou. Navíc víno, zejména červené, obsahuje třísloviny, tedy antioxidanty a v rozumném množství má pozitivní vliv na lidské tělo. Takže místo toho, abyste si vás pamatovali jako zabijáka diety, který poslal koš bonbónů, darujte něco sofistikovaného, zábavného a zdravého. Darujte víno!
6. Lahev vína je daňově uznatelný náklad
Win-win situace. Vy uděláte obdarovanému radost a ještě uděláte radost Vaší firemní peněžence. Pokud budete kupovat víno jako firemní dárek, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@vino-klub.cz nebo na telefonu 724 239 045, rádi Vám pomůžeme s výběrem i administrativou.